Шановні покупці, згідно зі ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  1. пропорційне зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених при необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством та на підставі обов'язкових для сторін правил або договору, має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника:

  1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Згідно з п.5 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець) зобов'язується здійснити безкоштовний ремонт або заміну відповідної продукції у зв'язку із запровадженням її в обіг.

В нашому магазині гарантійний термін на придбані речі встановлено 14 днів.

У разі закінчення гарантійного терміну скарги щодо недоліків товарів не розглядаються.